Translate

diumenge, 7 d’octubre del 2012

Molt ràpid...

Fa uns dies al blocg de Dori es parlava  d'un treball que feia Lily al seu blog El Blog de Lily "Entrelazos de tela y amistad" ...



A su vez Lily decia....

Si te gusta y querés hacerlo 
dejame un comentario en esta entrada,
 poné el enlace en tu blog 
y te mandaré los patrones 
a partir de la semana que viene.

I jo no m'ho penso dos cops i li faig l'entrada que demana i m'oblido de posar l'enllaç...glup !!  ( ara ho esmeno).  ho sento .
Al cap de dos dies tenia el correu amb el patró....



 i aprofitant el cap de setmana i que era l'aniversari d'una meva amiga...

tachaaaaaaaaaaaaaannnn!!! fet!!


Una monada...no? La única pena és que la meva amiga fa punt de creu i les agulles no tenen punxa...ja, ja, ja. No li servirà per res, però és maco i espero que li agradi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada